Ongelmia tilauksen kanssa?

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse?

Ehkä tilausvahvistus on joutunut roskapostikansioosi?

Jollet saa välittömästi tilauksesi jälkeen tilausvahvistausta sähköpostilla, olet ehkä antanut väärän sähköpostiosoitteen, tai tilausta ei ole päätetty oikein. 

Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään. 

Kuinka voin peruuttaa tilaukseni tai muuttaa sitä?

Kuinka voin muuttaa tilaustani?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme! Niin kauan, kun tilaustasi ei ole vielä pakattu voit tehdä siihen muutoksia tai peruuttaa sen. 

Pyrimme täyttämään toiveesi. Huomaathan kuitenkin, että tilauksesi saattaa olla jo pakattu tai se saattaa olla jo kuljetuksessa. Näissä tapauksissa muutokset eivät enää ole mahdollisia. 

Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu tai lähetetty on tilaus lukittu siihen asti kunnes haluamasi muutokset ovat tiedossamme. 

Huomaathan, että tilauksen yksittäisten tuotteiden peruuttaminen saattaa nostaa toimituskuluja. Näin käy jos tilauksen loppusumma peruutuksien jälkeen alittaa ilmaisen toimituksen vähimmäiskulut. 

Jos tilauksesi on jo lähetettävänä tulee sinun palauttaa tilauksesi tehdäksesi siihen muutoksia tai peruutuksia. 

Jotta voimme tehdä muutoksia tai peruutuksia tilaukseesi nopeasti kerrothan jo ensimmäisessä sähköpostissasi haluamistasi muutoksista, peruutuksista tai lisäyksistä.

Jos kyseessä on peruutus ja olet jo maksanut tilauksen, kerrothan meille kuinka haluat saada takaisin palautettavan summan. Palautettava summa voidaan hyvittää myös lahjakortin muodossa kauppaamme tai voimme palauttaa summan suoraan tilillesi (maksaessasi luottokortilla, PayPal-tililtä tai Sofortüberweisungilla voimme palauttaa summan heti tilillesi, jos olet maksanut laskun ennakkomaksuna tai suoraveloituksella, kerro sähköpostissasi IBAN- ja BIC-koodisi, näin voimme palauttaa rahat oikealle tilille). 

Jos lisäät tuotteita tilaukseesi ilmoitathan sähköpostissa mitä maksutapaa haluat käyttää tilauksesi maksamiseen. 

Voinko muuttaa tilaukseni toimitusosoitteen jälkikäteen?

Voit vaihtaa tilauksesi toimitusosoitteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tilauksesi on jo lähetetty otamme yhteyttä tilaustasi kuljettavaan yritykseen ja ilmoitamme osoitemuutoksesta. Ei kuitenkaan ole 100% varmuutta, että tilaus toimitetaan muuttuneeseen osoitteeseen. 

Missä tilaukseni viipyy

Kohdasta "Omat tilaukseni" löydät tietoa edellisistä tilauksistasi. Voit tarkastaa tilauksiesi tilan ja seurata niitä sekä katsoa yksittäisiä yksityiskohtia kustakin tilauksesta.

Heti kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat sähköpostiisi tilausvahvituksen. Tilausvahvistuksesta löytyy myös tilauksesi seurantakoodi. Sen avulla näet valitsemasi kuljetuspalvelun (posti tai UPS) sivuilta, missä pakettisi matkaa. 

Etkö ollut kotona, kun pakettia on yritetty toimittaa?

Tässä tapauksessa on olemassa useita vaihtoehtoja: joko tilaustasi yritetään kotiisi uudelleen tai sinulle jätetään ilmoitus mihin Postiin pakettisi on viety. Voit selvittää pakettisi olinpaikan myös seurantanumeron avulla suoraan oman maasi Postin verkkosivuilta.  

Huomioithan, että voit myös toimittaa pakettisi eri osoitteeseen kuin kotiosoitteesi. Pakettisi voidaan toimittaa esimerkiksi myös työpaikallesi. 

DHL toimitusyritys

Jos lähetystä ei voitu toimittaa vastaanottajalle tai korvaavalle vastaanottajalle, vastaanottajalle jätetään ilmoitus toimitusyrityksestä. Tällä ilmoituksella paketin voi käydä hakemassa DHL:n ilmoittamasta toimipisteestä tai toimitusyritystä voidaan pyytää toistamaan.

Jos lähetystä ei ole noudettu annettuun määräaikaan mennessä se palautetaan takaisin lähettäjälle.

Vinkki: Pyydä paketin toimitus tiettyyn DHL:n toimipisteeseen ja voit noutaa paketin milloin sinulle parhaiten sopii.

Tilaukseni on vaurioitunut, mitä voin tehdä?

Jos pakettisi on saapunut vaurioituneena allekirjoita toimitus vain varauksella. Tämä tarkoittaa, että pakettisi tuotteet saattavat myös olla vaurioituneita. Jos olet epävarma, älä ota toimitusta vastaan!

Jos huomaat vauriot vasta jälkikäteen, pyydämme sinua tarkastamaan niiden laajuuden. Jos pakkauksen lisäksi myös sisältö on vaurioitunut pyydämme sinua ottamaan yhteyttä. asiakaspalveluumme.

Tärkeää: Jos olet saanut vaurioitunen paketin tai jos tuotteet paketissa ovat vaurioituneet, tarvitsemme paketista ja/tai tuotteista kuvat. Lähetä kuvat yhdessä osoitetietojesi kanssa sähköpostitse asiakaspalveluumme. Ethän heitä pakkausta tai pakkauksen sisältöä pois. Tarvitsemme molempia vahingonkorvauksiin.

Huomaathan, että emme ota vastuuta vaurioista jos paketti on toimitettu muilla kuljetuspalveluilla.

Tilaukseni on kadonnut, mitä voin tehdä?

Eikö paketti ole useamman päivän jälkeen vieläkään saapunut luoksesi eikä myöskään luovutettu naapurillesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Selvitämme pakettisi olinpaikan ja tarvittaessa teemme lisäselvitystoimeksiannon.

Paketissasi ei ollut kaikkia tilaamiasi tuotteita?

Saattaa olla, että tilauksesi on toimitettu osissa. Voit tarkastaa mahdollisen osatoimituksen laskusta. 

Jos kyseessä ei ole osatoimitus ja tilauksestasi puuttuu tuotteita olemme erittäin pahoillamme. Varastollamme on silloin luultavasti tapahtunut virhe!

Tällaisessa tapauksessa otathan meihin pikimmiten yhteyttä!

https://www.vitalabo.fi/info/yhteystiedot

Olet saanut väärän tuotteen

Olet saanut väärän tuotteen

Olemme erittäin pahoillamme! 

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin saamme asian selvitettyä.