Missä tilaukseni on?
Voit helposti seurata tilaustasi tilausvahvistuksen tai asiakastilisi kautta. Olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos sinulla on asiakastili, löydät kaikki tiedot tilauksestasi kohdasta "Omat tilaukset".
Voit helposti seurata tilaustasi tilausvahvistuksen tai asiakastilisi kautta. Olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos sinulla on asiakastili, löydät kaikki tiedot tilauksestasi kohdasta "Omat tilaukset".
Pyrimme siihen, että varastossa on aina mahdollisimman paljon tuotteita.
Erottelemme tuotteet seuraavien luokkien mukaan:
Varastossa: Tuote voidaan toimittaa heti. Toimitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Varastossa alkaen: Tuote ei ole tällä hetkellä varastossa, mutta sen pitäisi olla jälleen saatavilla ilmoitettuna päivänä.
Tällä hetkellä ei saatavissa: Valitettavasti meillä ei ole tarkkoja tietoja siitä, milloin tuote on jälleen saatavissa. On mahdollista, että tuotteen toimittajalla on toimitusongelmia tai tuotteen valmistajalla on vaikeuksia. Voit napsauttaa "Ilmoita minulle, kun saatavilla" -painiketta ja saat automaattisesti sähköpostin heti, kun tuotetta on taas varastossa.
Loppuunmyyty: Tuote ei ole enää tuotannossa tai olemme poistaneet sen valikoimastamme.
Toimitusaika riippuu useista tekijöistä, kuten toimitusosoitteesta, toimituspalvelusta, tavaroiden saatavuudesta, tilausajankohdasta ja maksutavasta.
Tässä on esimerkki, joka auttaa sinua ymmärtämään paremmin:
Olet löytänyt tuotteen, josta pidät. Tuotteen kuvauksessa lukee "Varastossa". Tämä tarkoittaa, että se on valmis lähetettäväksi välittömästi. Näet tuotteesta ja ostoskoristasi, milloin sen odotetaan saapuvan sinulle.
Jos lisäät ostoskoriin toisen tuotteen, joka on saatavilla vasta myöhemmin, koko tilauksesi toimituspäivä muuttuu. Tilaus lähetetään vasta, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla. Emme lähetä tuotteita yksitellen, vaan ainoastaan koko tilauksen.
Jos tilauksesi toimituksessa ilmenee ongelmia, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Jos tilauksesi on jo pakattu, emme voi enää muuttaa mitään. Voit kuitenkin yksinkertaisesti palauttaa tavarat niiden vastaanottamisen jälkeen. Löydät lisätietoja siitä, miten tämä tehdään kohdasta Palautukset.
Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu tai lähetetty ja haluat muuttaa sitä, kirjoita meille yhteydenottolomakkeella. Ilmoita meille kaikki tärkeät tiedot, kuten
Jos tuote vaihdetaan tai lisätään tilaukseen, siitä voi aiheutua lisäkustannuksia tai hyvityksiä. Jos kustannuksia syntyy, saat meiltä maksupyynnön maksamattomasta summasta. Jos hyvityssaldo on olemassa, hyvitämme luonnollisesti summan sinulle. Ilmoitathan meille, haluatko saada summan kupongin muodossa vai siirrämmekö sen takaisin sinulle.
Niin kauan kuin tilaustasi ei ole vielä pakattu, voit peruuttaa sen tilauskatsauksessa. Pääset tilauksiisi täältä . Pyrimme toteuttamaan toiveesi. Huomaa kuitenkin, että olemme ehkä jo pakkaaneet tai lähettäneet pakettisi. Tässä tapauksessa emme valitettavasti voi enää peruuttaa tilaustasi.
Heti kun tilauksesi on vahvistettu, voit seurata sen tilaa asiakastililläsi.
Lähetetään maksun jälkeen – Tämä tarkoittaa, että maksusuoritustasi ei ole vielä vastaanotettu. Tilaukseen voi vielä tehdä muutoksia.
Arvioitu toimitus viimeistään … – Tilauksesi on vastaanotettu, mutta sitä ei ole vielä käsitelty. Voit edelleen tehdä muutoksia.
Tilausta pakataan parhaillaan – Tuotteet ovat pakkausvaiheessa ja ne siirretään pian kuljetettavaksi. Muutokset eivät ole enää mahdollisia.
Lähetetty – Tilauksesi on lähetetty.
Peruutettu – Tilauksesi on peruttu.
Ehkä tilausvahvistuksesi on päätynyt roskapostikansioosi? Tarkista roskapostikansiostasi, löydätkö tilausvahvistuksen sieltä. Jos et löydä vahvistusta sähköpostistasi, olet ehkä antanut väärän sähköpostiosoitteen. Tai tilausprosessia ei saatettu loppuun oikein. Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme!
Käytettävissä olevat maksutavat maassa Suomi | |
---|---|
![]() | Amazon Pay Maksa helposti ja turvallisesti Amazon-tililläsi |
![]() | Google Pay Maksa Google Payllä nopeasti ja turvallisesti. |
![]() | Apple Pay Maksa turvallisesti ja nopeasti Apple Paylla. |
![]() | Pankki- tai luottokortti Maksa kortilla seuraavassa vaiheessa. Hyväksymme kaikki yleisimmät luotto- ja pankkikortit. |
![]() | Luottokortti Turvallinen ja nopea maksu VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB. |
Klarna Maksa turvallisesti ja nopeasti Klarnalla | |
![]() | Debit-kortti Maksa turvallisesti ja nopeasti debit-kortillasi. |
![]() | Trustly Maksa helposti ja turvallisesti verkossa oman pankkisi kautta. |
![]() | Tilisiirto Maksa summa tilauksen tehtyäsi tilillemme. Kun maksu näkyy tilillämme, lähetämme tilauksesi. |
Voit peruuttaa tilauksesi helposti täällä.
Jos haluat muuttaa jotain tilauksessasi, kirjoita meille yhteydenottolomakkeella . Teemme mielellämme haluamasi muutoksen puolestasi.
Kassalla voit valita vaihtoehdon ”Lahjapaketointi”. Tällöin tilauksesi pakataan lahjapakkaukseen. Valitettavasti kaikkia tilauksia ei voida paketoida lahjaksi, esimerkiksi jos tuotteet ovat liian suuria. Jos lahjapaketointi ei ole mahdollista tilauksellesi, saat siitä ilmoituksen kassalla.
Sinulla on mahdollisuus lisätä tilaukseesi henkilökohtainen tervehdyskortti. Voit valita erilaisista korteista, lisätä henkilökohtaisen viestin ja katsoa kortin esikatselua.
Tervehdyskorttia ei ole enää mahdollista lisätä tilauksen päättämisen jälkeen.
Lasku lähetetään sähköpostitse eikä sitä lisätä pakettiin. Tämä on erityisen kätevää, jos haluat lähettää tilauksesi lahjapaketissa. Tällöin paketti toimitetaan annettuun toimitusosoitteeseen, kun taas lasku lähetetään automaattisesti järjestelmään tallennettuun sähköpostiosoitteeseen.
Vaikka toimitus- ja laskutusosoite olisivat samat, saat lahjapaketin ja laskun erikseen: Paketti toimitetaan ilmoitettuun osoitteeseen, ja lasku lähetetään ainoastaan sähköpostitse.
Lasku lähetetään aina sähköpostitse, ja voit ladata kopion kätevästi asiakastililtäsi tilauksen yhteydessä
Kirjoita meille yhteydenottolomakkella